Entradas

TREBALLEM LA MUNTANYA I EL CAMP

Imagen
Avui hem descobert el vocabulari que utilitzem si parlem del camp o la muntanya. Per fer-ho hem fet la primera part de la sessió dibuixant una muntanya i un camp sense tenir més informació; un cop hem treballat el vocabulari hem afegit al nostre dibuix aproximadament unes 6 paraules de vocabulari de les que hem treballat: cavalls, cargol, cuc, arbres, flors,... Mireu com hem gaudit mireu...  

QUE HI HA AL NOSTRE BARRI?

Imagen
Aquesta setmana treballem el  vocabulari  de les ciutats i els pobles. Com activitat estrella hem sortit de l'escola i hem observat el nostre barri de Montornès Nord tot buscant semàfors, bancs,  faroles ,. .. Cada alumne ha pogut decidir un punt d'observació que volgués  (  les tres creus, el pont del riu M ogent , el camp de futbol, el  Mercadona  i el parc de l' església ) i un cop arribats al punt d'observació  miràvem  si hi havia parades d'autobús  a prop , fonts, bancs, negocis, ...  Un  cop acabada l'activitat l'hem puntuat segons el criteri de cada alumne. Hem acabat fent tablets, activitat setmanal que fem seguint uns criteris depenent del dia. Tenim poques fotos, doncs al ser una activitat que hem fet fora l'escola ens hem concentrat més en gaudir-la que en deixar-ne constància.

PARTS D'UNA CASA

Imagen
Després d'unes bones vacances i d'agafar molts i molts caramels a la cavalcada, ja tornem a estar  aquí . Aquest trimestre tindrà un enfocament diferent, cada setmana treballarem una temàtica diferent. Aquesta  comencem  per LA CASA. Després de fer una mica d'aprenentatge de les diferents parts de la casa, hem decidit dibuixar casa nostra i fer-ne un " free   tour " imaginari. Aqui tenim el reportatge de 6è i 5è.

SOM MINI-MESTRES!!

Imagen
Avui a infantil, feia falta treure les decoracions de tardor i ajudar a fer les carpetes de plàstica i uns barrets de bruixa. Ens hem dividit per equips i mentre alguns feien la postal de nadal ( d'anglès) els altres ajudàvem als més petits en les seves feines. Un dia que amb prou feines hem pogut seure i descansar jeje. I aquestes són les nostres frases del dia ( frases que volem compartir després de fer tot el que hem fet al matí): SAMI - Avui estic content perquè hem anat a ajudar als petits. AYA - M'ho he passat molt bé i tots volen que sigui la seva mestra. ADAM - Avui ha sigut molt divertit. BASMA - M'agraden molt els petits i m'agrada ajudar-los. OUMAIMA - Jo he retallat els barrets del de P4 i ja està.

SEGUIM APRENENT !!

Imagen
Desprès de pintar l'aula d'acollida i educación especial, ens queda seguir aprenent. Avui ens ho hem passat molt bé fent teatre a primer hora i jugant a l'ordinador a jocs de consciencia fonológica. El teatre es basava en fer una entrevista de feina a un superheroi que volia canviar de feina. Com a totes les feines, ens feia falta un currículum i moltes ganes de presentar-nos com a futurs treballadors de les feines que oferien.  I amb sisè hem aprofitat per gaudir de jocs de lógica i de consciencia fonológica. Fins aviat companys i companyes!!

PINTEM L'AULA

Imagen
Per fi, després de dies i dies de preparació ( netejar mobles, rajoles, posar cinta de pintor,...) hem començat a pintar l'aula d'acollida/ educació especial. Hem triat el color verd golden  i ens agrada molt com queda. Avui al arribar a l'aula l'Edu ja ho tenia tot a sobre la taula. Hem posat els llençols al terra, hem barrejat la pintura, hem explicat la tècnica de pintar amb els pinzells gruixuts i els cantoners. Aquí us deixem unes imatges que ens han agradat molt i dos "selfies"que ens hem fet.

POSEM ORDRE AL PATI DELS PETITS

Imagen
Ens han assignat una missió, netejar el pati dels petits de pedres i pals. Ens hem organitzat  tots els de l'aula d'acollida ( menys els de 3r que estan a la piscina i els de 4t que estan de colònies) i hem sortit al pati a recollir tot el que podia fer mal o molestar als petits. Ho hem fet molt bé i ha sigut super divertit. Hem fet un gran treball en equip. Nosaltres som --> Iman, Alae, Lamia, Ilias, Adam, Aya, Derek, Oumaima, Sami i Basma. Aquestes són les pedres que hem recollit.